KONTYNUACJA LISTY
ATAKI - TŁUMACZENIE E - H
LEGENDA KOLORÓWEEarth Power - Oponent otrzymuje obrażenia, mogące obniżyć jego obronę.
Earthquake - Potężne wstrząsy nie mające efektu na latających przeciwnikach.Egg Bomb - W przeciwnika zostanie mocno ciśnięte jajko, które wybucha.Embargo - Prowokuje przeciwnika, by ten nie używał posiadanych przedmiotów.Ember - Słaby ognisty atak, który może wywołać poparzenie.Encore - Powoduje, że przeciwnik powtarza użyty ostatnio atak.Endeavor - Zyskuje siłę, jeśli HP użytkownika jest niższe, niż HP przeciwnika.Endure - Przetrzymuje dowolne obrażenia zadane w danej rundzie, zachowując przynajmniej 1 HP.Energy Ball - Wykorzystuje zebraną energię, formułując pocisk, zdolny do osłabienia obrony przeciwnika.Eruption - Im wyższe HP użytkownika, tym więcej obrażeń może on wywołać.Explosion - Wywołuje poważne obrażenia, jednak sprawia, że użytkownik mdleje.Extrasensory - Atak prezentujący niezwykłe zdolności, może obezwładnić oponenta.Extremespeed - Potężny i niezwykle szybki atak.FFacade - Atak jest silniejszy, jeśli użytkownik jest sparaliżowany, popażony lub otruty.Faint Attack - Przyciąga oponenta bliżej, a później atakuje, wykorzystując jego nieuwagę.Fake Out - Atak, którego należy użyć jako pierwszego w pierwszej rundzie pojedynku.Fake Tears - Użytkownik udaje że płacze, obniżając tym samym obronę przeciwnika.False Swipe - Atak, który zawsze pozostawia oponenta z przynajmniej 1 HP.Featherdance - Peszy oponenta prezentując swoją siłę przy pomocy opierzenia.Feint - Szybki atak, zapobiegający użyciu przez przeciwnika technik obronnych.Fire Blast - Potężny ognisty atak, palący wszystko w swoim zasięgu. Może poparzyć.Fire Fang - Atak przy pomocy kłów, rozgrzanych do czerwoności.Fire Punch - Ognista pięść, która może poparzyć przeciwnika.Fire Spin - Atak więziący oponenta w wirze ognia, trwającym od 2 do 5 tur.Fissure - Uzytkownik zrzuca oponenta w szczelinę, pozbawiając go zdolności do walki.Flail - Im mniej HP posiada użytkownik, tym atak jest silniejszy.Flame Wheel - Natarcie przy pomocy ognistego ataku. Może poparzyć.Flamethrower - Potężny ognisty atak, który może poparzyć oponentaFlash - Wyzwala potężny błysk, który może oślepić oponenta.Flash Cannon - Atak przy pomocy eksplodującego pocisku.Flatter - Konfuzjuje oponenta, ale zwiększa siłę jego ataku.Fling - Użytkownik ciska posiadany przedmiot w kierunku oponenta.Fly - Użytkownik wznosi się w powietrze, by w następnej turze zlecieć w dół.Focus Blast - Użytkownik skupia swą energię, by następnie zadać miażdżące obrażenia.Focus Energy - Skupia siłę, by w następnej turze zadać większe obrażenia.Focus Punch - Potężny atak, jednak może zostać łatwo przerwany.Follow Me - Przyciąga uwagę przeciwnika, skupiając jego ciosy na sobie.Force Palm - Atak przy pomocy rozwartej dłoni. Może sparaliżować przeciwnika.Foreight - Niweluje efekt zwiększonej celności oponenta.Frenzy Plant - Potężny atak, który pozostawia użytkownika w bezruchu na czas następnej rundy.Frustration - Atak jest silniejszy, jeśli trener nie jest lubiany.Fury Attack - Atakuje oponenta od 2 do 5 razy przy pomocy rogu, dzioba, itp.Fury Cutter - Siła obrażeń zwiększa się przy każdym celnym ataku.Fury Swipes - Drapie przeciwnika przy uzyciu ostrych pazurów, itp. zadając od 2-5 ciosów w ciągu tury.Future Sight - Podnosi wewnętrzną moc, by zaatakować przy jej użyciu dwie tury późniejGGastro Acid - Pokrywa oponenta warstwą kwasów, które niwelują jego niektóre zdolności.Giga Drain - Atak, który zamienia połowę zadanych obrażeń w HP.Giga Impact - Potężny atak, obezwładniający użytkownika na czas następnej rundy.Glare - Poraża przeciwnika wzrokiem, który może go sparaliżować.Grass Knot - Atak przy pomocy trawiastego węzła. Obrażenia zależne od wagi przeciwnika.Grasswhistle - Usypia przeciwnika przy pomocy kojącej melodii.Gravity - Zwiększa przyciąganie w obszarze, na którym toczy się walka, blokując tym samym pewne ataki.Growl - Użytkownik wydaje słodki pomruk, który redukuje atak oponenta.Growth - Zmusza swoje ciało do wzrostu, zwiększając przy tym siłę ataków.Grudge - Jeśli użytkownik zostaje pokonany, PP ostatniego ataku się zeruje.Guard Swap - Zamienia się statystykami z przeciwnikiem.Guillotine - Potężny atak przy pomocy szczypiec, który może powalić oponenta.Gunk Shot - Atak przy pomocy trujących substancji, może otruć oponenta.Gust - Użytkownik wzbija silny podmuch przy pomocy skrzydeł, który uderza w oponenta.Gyro Ball - Atak opierający się na celności, obrażenia zależne od szybkości przeciwnika.HHail - Wzbudza śnieżycę, która zadaje obrażenia w każdej turze.Hammer Arm - Atak przy pomocy potężnego uderzenia, który odbija się na szybkości użytkownika.Harden - Użytkownik hartuje swój umysł aby podnieść odporność swojego ciała.Haze - Użytkownik wytwarza ciemną mgłę, która likwiduje wszystkie zmiany w statusie.Head Smash - Potężny atak przy pomocy czaszki, który zadaje obrażenia także użytkownikowi.Headbutt - Ostry atak, który może spowodować cofnięcie się oponenta.Heal Bell - Leczy wszystkie problemy ze statusem drużyny przy użyciu kojącego dzwonka.Heal Block - Użytkownik blokuje regeneracyjne zdolności oponenta na pięć tur.Heal Order - Rozkaz wydany do służek, by te pomogły w regeneracji użytkownika.Healing Wish - Technika pozwalająca na regenerację Pokemona, który zostanie wystawiony po użytkowniku.Heart Swap - Zmiany wywołane na statusie zostają zmienione pomiędzy wszystkimi Pokemonami wystawionymi do walki.Heat Wave - Wypuszcza gorący płomień w stronę oponenta. Może go poparzyć.Helping Hand - Podnosi siłę ataku Pokemona, na którym został użyty.Hi Jump Kick - Atak z wyskoku przy pomocy kolana. Jeżeli spudłuje, użytkownik otrzymuje obrażenia.Hidden Power - Efektywność ataku zależy od użytkownika.Horn Attack - Atak przy pomocy ostrego rogu.Horn Drill - Potężny atak wykorzystujący róg użytkownika, który kręci się niczym wiertarka.Howl - Użytkownik wydaje z siebie wycie, aby podnieść ducha i siłę ataku.Hydro Cannon - Potężny atak, pozostawiający użytkownika niezdolnego do walki w kolejnej turze.Hydro Pump - Potężny atak przy pomocy strumienia wody, wyrzucanego pod wysokim ciśnieniem.Hyper Beam - Potężny, ale pozostawia użytkownika niezdolnego do walki na jedną turę.Hyper Fang - Atak przy pomocy ostrych kłów, może unieruchomić oponenta.Hyper Voice - Atak, który do zadania obrażeń wykorzystuje fale dźwiękowe o wysokiej częstotliwości.Hypnosis - Hipnotyzujące ruchy, które mogą wywołać uśpienie.