Przetłumaczone ataki! Cel ich działania i dodatkowy opis!
A
Absorb - Ściąga 10% Punktów Życia przeciwnika i dodaje 5% twojemu Pokemonowi.
Acid - Atak przy użyciu silnego kwasu.
Acid Armor - Pokemon podnosi swoją obronę o 30%.
Acupressure - Pokemon polepsza swój stan zdrowia o 10% i leczy z aktualnego stanu.
Aerial Ace - Błyskawiczny i bardzo celny atak.
Aeroblast - Użytkownik wyzwala potężną energię. Szansa na powtórzenie ataku 20%.
Agility - Rozluźnia ciało, leczy z aktualnego stanu.
Air Cutter - Bardzo silny i szybki atak, 50% na zadanie krytycznych obrażeń.
Air Slash - Atak podmuchem wiatru.
Amnesia - Przeciwnik traci 30% obrony.
Ancientpower - Podnosi atak o 20%.
Aqua Jet - Strumień wody zadający słabe obrażenia, pozwala zaatakować pierwszy.
Aqua Ring - Wodny atak powodujący 3% obrażeń co rundę.
Aqua Tail - Silny atak używający wody i ogona.
Arm Thrust - Silny atak dłońmi (2x)
Aromatherapy - Leczy z aktualnego stanu.
Assist - Losowy atak, zadaje 10% obrażeń lub leczy 20% lub leczy aktualny stal lub zwiększa obronę o 30%.
Assurance - Bardzo silny atak.
Astonish - Atak z zaskoczenia, 10% na atak krytyczny.
Attack Order - Średni atak, 30% na zadanie krytycznego uderzenia.
Attract - zwiększa obronę o 25%.
Aura Sphere - Natarcie przy pomocy potężnej aury, wygenerowanej siłą ducha. Atak nie może spudłować.
Aurora Beam - Potężny promień lodowy.
Avalanche - Bardzo potężna lawina lodowa.
B
Barrage - Pokemon łapie okrągły przedmiot i toczy go z ogromną prędkością na przeciwnika.
Barrier - Tworzy barierę ochronną. Obrona wzrasta o 20%.
Baton Pass - Zamienia Pokémony, ale pozostawia zmiany statusu, jakie posiadał użytkownik.
Beat Up - Zwykły atak.
Belly Drum - "Samobójczy" atak, Pokemon gracza traci 80% HP, a Pokemon przeciwnika 30%.
Bide - Bardzo Silny Atak, długo się regeneruje.
Bind - Owija się wokół przeciwnika i ściska go
Bite - Użytkownik kąsa przy pomocy ostrych kłów.
Blast Burn - Potężny cios, który pozostawia użytkownika w bezruchu na następną turę. Użytkownik nie może zaatakować w następnej turze.
Blaze Kick - Kopnięcie z wysoką szansą na zadanie krytycznych obrażeń. Może poparzyć przeciwnika. Wysoki współczynnik krytycznych obrażeń. Istnieje 10% szans na poparzenie przeciwnika. Ma 30% na zadanie krytycznych obrażeń.
Blizzard - Uderza przeciwnika potężną burzą śnieżną, która może go zamrozić. Istnieje 20% na zamrożenie przeciwnika.
Block - Blokuje przeciwnikowi drogę ucieczki. Uniemożliwia ucieczkę lub wycofanie się przeciwnika.
Body Slam - Użytkownik naciera z całym impetem, używając swojego ciała jako broni. Może wywołać paraliż. Istnieje 10% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Bone Club - Uderza przeciwnika przy pomocy kości.
Bone Rush - Naciera na przeciwnika serią 2-5 uderzeń, używając do tego trzymanej w ręce kości. Atak może uderzyć od dwóch do pięciu razy w turze.
Bonemerang - Rzut bumerangiem z kości, który uderza dwa razy. Zadaje obrażenia dwa razy pod rząd.
Bounce - Wybija się w powietrze, a następnie spada z impetem wprost na przeciwnika. Może paraliżować. Istnieje 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Brave Bird - Potężne i ryzykowne natarcie na przeciwnika. Użytkownik otrzymuje obrażenia równe 1/3 obrażeń zadanych przeciwnikowi.
Brick Break - Niszczy bariery, takie jak REFLECT, wywołując przy okazji obrażenia. Niszczy bariery ochronne.
Brine - Atak przy pomocy wody. Silniejszy, jeśli użytkownik jest osłabiony.
Bubble - Atak przy pomocy bąbelków. Może spowolnić przeciwnika.
Bubblebeam - Użytkownik spryskuje oponenta silnym strumieniem bąbelków, które mogą go dodatkowo spowolnić.
Bug Buzz - Natarcie na przeciwnika, pozwalające na zmniejszenie jego obrony.
Bug Devour - Atakuje przeciwnika, korzystając z Jagody (Berry), którą on trzyma. Efekt zależny od Berry, jaką przeciwnik ma przy sobie.
Bulk Up - Użytkownik hartuje swoje ciało, zwiększając swój atak i obronę.
Bullet Punch - Użytkownik naciera przy pomocy szybkiego niczym pocisk ciosu. Użytkownik zawsze atakuje pierwszy.
Bullet Seed - Użytkownik wystrzeliwuje 2-5 nasion pod rząd, które mogą wywołać obrażenia u oponenta. Atak może mieć od dwóch do pięciu powtórzeń.
C
Calm Mind - Użytkownik koncentruje się, zwiększając tym samym swoje specjalne zdolności.
Camouflage - Pokemon zmienia swój typ na inny, w zależności od miejsca, w którym toczy się walka.
Captivate - Wykorzystuje urok i wdzięk, aby osłabić natarcie oponenta.
Charge - Użytkownik ładuje energię, by zwiększyć siłę Elektrycznych ataków w następnej turze.
Charge Beam - Atak przy pomocy potężnego promienia, mogącego zwiększyć siłę użytkownika.
Charm - Atak przy użyciu urok i wdzięku. Nie zadaje obrażeń, ale może osłabić oponenta.
Chatter - Wykorzystuje swą pamięć do zagadania oponenta i jednoczesnego ataku. Wprowadza przeciwnika w status Confusion.
Clamp - Przeciwnik zostaje uwięziony i otrzymuje obrażenia przez 2-5 tur. Więzi rywala - nie można go zmienić.
Close Combat - Potężny atak, który odbija się ujemnie na obronie użytkownika.
Comet Punch - Użytkownik wyprowadza serię szybkich ciosów przy pomocy pięści. Uderza rywala od 2 do 5 razy.
Confuse Ray - Szybki i bezlitosny promień dezorientujący przeciwnika. Wprowadza oponenta w status Confusion.
Confusion - Psychiczny atak, zdolny do dezorientacji przeciwnika. Może wprowadzić oponenta w status Confusion.
Constrict - Owija przeciwnika, zadając mu obrażenia. Może obniżyć szybkość.
Conversion - Zmienia typ pokemona na typ jednego z jego ataków.
Conversion 2 - Użytkownik staje się odporny na typ ataku, który ostatni zadał mu obrażenia.
Copycat - Wykorzystuje swe zdolności w celu skopjowania ataków oponenta. Kopiuje ostatni atak, który użył przeciwnik.
Cosmic Power - Podnosi obronę użytkownika, dzięki zastosowaniu przez niego mistycznych mocy.
Cotton Spore - Otacza oponenta masą zarodników, które osłabiają jego szybkość.
Counter - Oddaje obrażenia fizyczne, zadane przez oponenta z dwukrotnie większą siłą.
Covet - Słodko prosi rywala o oddanie mu swojego przedmiotu. Może ukraść item trzymany przez oponenta (tylko na czas walki).
Crabhammer - Atak przy pomocy szczypiec. Duża szansa na zadanie krytycznych obrażeń.
Cross Chop - Potężny cios przy pomocy obydwu rąk. Może zadać krytyczne obrażenia.
Cross Poison - Atak przy pomocy ostrych kończyn, zawierających truciznę. Wysoka szansa na zadanie krytycznych obrażeń. Może wywołać status Poison.
Crunch - Kąsa przy pomocy ostrych kłów. Może osłabić obronę oponenta.
Crush Claw - Natarcie na oponenta przy pomocy ostrych pazurów. Może osłabić jego obronę.
Crush Grip - Użytkownik obejmuje przeciwnika zadająć mu obrażenia. Atak skuteczniejszy jeśli Pokemon jest w pełni sił.
Curse - Technika działająca inaczej na Pokemonach typu Duch. Dla Duchów: Użytkownik obcina sobie połowę ze swojego maksymalnego HP, wprowadzając oponenta w status Nightmare. Dla innych Pokemonów: Podnosi atak i obronę o jeden poziom, ale obniża szybkość
Cut - Zadaje obrażenia przy pomocy ostrych szczypiec, itp.
D
Dark Pulse - Atak przy pomocy ciemnej mocy. Może spowodować wzdrygnięcie rywala (status Flinch).
Dark Void - Przy pomocy ciemnych mocy wprawia przeciwników w głęboki sen. Wywołuje status Sleep u obydwu przeciwników.
Defend Order - Nakazuje swoim poddanym skupić się na obronie.
Defense Curl - Użytkownik zwija się w kłębek, zasłaniając słabe punkty i wzmacniając obronę. Zwiększa obrażenia zadawane przy pomocy Rollout.
Defog - Użytkownik usuwa mgłę i kurz przy pomocy silnego wiatru. W pojedynku obniza orientację oponenta.
Destiny Bond - Wiąże się w mistyczny sposób z przeciwnikiem, pociągając go za sobą w wypadku omldenia.
Detect - Chroni przed atakiem rywala przez jedną kolejkę. Ryzykowny przy kilkakrotnym użyciu.
Dig - Pokemon zakopuje się, a następnie atakuje.
Disable - Blokuje jeden z ataków przeciwnika, używając do tego psychicznych zdolności. Blokuje ostatnio użyty przez oponenta atak.
Discharge - Użytkownik wyzwala z siebie wiązki energi, mogące wywołać paraliż.
Dive - W pierwszej kolejce Pokemon jest chroniony przed atakami, w drugiej przystepuje do natarcia.
Dizzy Punch - Atak przy pomocy rytmicznego ataku, mogącego zdezorientować oponenta.
Doom Desire - Przywołuje silny upał, który ściąga potężny atak po dwóch turach.
Double hit - Użytkownik wysuwa szybkie ciosy, zdolne do zadania obrażeń dwa razy.
Double kick - Szybki atak przy pomocy nóg, pozwalający na dwukrotne uderzenie.
Double team - Wytwarza swoje iluzoryczne kopie, w celu zmylenia przeciwnika.
Double Edge - Ryzykowne uderzenie, które osłabia także użytkownika. Użytkownik także otrzymuje obrażenia.
Doubleslap - Dynamicznie uderza oponenta od dwóch do pięciu razy. Uderza od 2 do 5 razy.
Draco Meteor - Potężny atak, przypominający meteoryt i osłabiający użytkownika.
Dragon Claw - Atak przy pomocy ostrych pazurów. Nie wywołuje żadnych dodatkowych efektów.
Dragon Dance - Mistyczny taniec, podnoszący zwinność i siłę użytkownika.
Dragon Pulse - Atak zadający poważne obrażenia. Brak dodatkowych efektów.
Dragon Rage - Użytkownik wysyła ogłuszającą falę, która zawsze zabiera 40 HP obrażeń.
Dragon Rush - Potężny atak, wykorzystujący zwinność i siłę użytkownika. Może otępić oponenta.
Dragonbreath - Powalający atak przy pomocy smoczego oddechu. Może sparaliżować oponenta.
Drain Punch - Zadaje obrażenia, które jednocześnie wykorzystuje do leczenia użytkownika.
Dream Eater - Atak skuteczny jedynie na śpiącym oponencie. Pozwala użytkownikowi na regenerację przy pomocy skradzionej energii.
Drill Peck - Miażdżący atak przy pomocy dzioba, wirującego niczym świder.
Dynamic Punch - Potężny atak wywołujący ogłupienie oponenta, jednak z niskim współczynnikiem trafienia. Wywołuje status Confusion u oponenta.
|